Состояние ремонта
Номер квитанції:

Пароль:
?


Новости сервисного центра

31.08.17
АВТОРИЗОВАНИЙ СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР ПО ОБСЛУГОВУВАННЮ ТЕХНІКИ ТОРГОВИХ МАРОК

22.08.17
24 - 27 СЕРПНЯ 2017 РОКУ – ВИХІДНІ ДНІ, СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР ПРАЦЮВАТИ НЕ БУДЕ.

18.08.17
19 серпня - повний робочий день!

24.06.17
28 ЧЕРВНЯ - ВИХІДНИЙ ДЕНЬ, СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР ПРАЦЮВАТИ НЕ БУДЕ!

26.05.17
Увага! Закриття приймального пункту в м.Дніпро.





   

Пересилання товару

Шановний споживач!

Ми постійно працюємо над поліпшенням сервісних послуг, що надаються.

Одне з важливих завдань для нас - зменшення часового діапазону обслуговування (без втрати якості послуг).

Ми розуміємо, що наш графік роботи може не співпадати з можливістю споживача потрапити до сервісного центру, тому зараз ми компенсуємо дану проблему тим, що працюємо без обідніх перерв, швидкісним ремонтом (ремонти більшості навушників і деяких виробів виконуємо до 30 хвилин, у присутності клієнта) і якісним обслуговуванням. Якщо Ви не можете відвідати Сервісний центр (далі СЦ) у наш робочий час з якоїсь причини, ми рекомендуємо скористатися допомогою друга, родича або вислати до нас несправний виріб за адресою через відділення "Укрпошта" або будь-якою зручною для Вас кур'єрською службою доставки "до дверей".

Правила відправки несправного виробу

Перед відправкою виробу будь-ласка впевніться, що ми обслуговуємо даний виріб, якщо є сумніви з цього приводу, зателефонуйте до сервісного центру!

Для відправки несправного виробу до нас обов'язково вкладіть всередину посилки повністю та чітко заповнений Гарантійний талон (якщо виріб відправляється на гарантійний ремонт), контактну інформацію для зв'язку з Вами і опис дефекту у виробі.

Після відправки несправного виробу до нас, через час, відведений на пересилання виробу, зв'яжіться з нами і уточніть отримання, реєстрацію виробу та номер замовлення на обслуговування. У разі платного ремонту оплату можете зробити будь-яким зручним для Вас способом на реквізити, які вказані нижче. Суму, яку необхідно вносити уточніть у менеджера СЦ після закінчення ремонтних робіт.

Отримання виробу після ремонту

При отриманні виробу після ремонту обов'язково перевірте наявність Акту виконаних робіт, перевірте сам виріб на предмет справності. У разі виникнення дефектів в гарантійний термін, при відправці несправного виробу до нас, обов'язково вкладіть Акт виконаних робіт або Гарантійний талон.

Правила оплати на розрахунковий рахунок

  • За ремонт техніки:

    У призначенні платежу необхідно вказувати наступне: "Оплата за ремонт техніки, замовлення № хххх. Без ПДВ. ".
    хххх – номер замовлення, який необхідно отримати у менеджера СЦ.
    Якщо у Вас є рахунок-фактура, отримана в СЦ, тоді у призначенні платежу необхідно вказувати наступне: "Оплата за ремонт техніки згідно рахунку № хххх від хх.хх.20хх р. Без ПДВ."

  • Оплата аксесуарів і товару:

    У призначенні платежу необхідно вказувати: "Оплата за товар, замовлення № хххх. Без ПДВ. "
    хххх – номер замовлення, який необхідно отримати у менеджера СЦ.
    Якщо у Вас є рахунок-фактура, отримана в СЦ, тоді у призначенні платежу необхідно вказувати наступне: "Оплата за товар згідно рахунку № хххх від хх.хх.20хх р. Без ПДВ."

Адреса для відправлення посилок і кореспонденції

ФО-П Гаврилюк І.Д. (Сервісний центр "ITS"), вул.М.Шпака, 5, м.Київ, 03113, Україна.

Пересилання товару через відділення "Нової Пошти"

Оплата за пересилання товару проводиться за рахунок споживача.
Відправляти товар необхідно на Відділення N90 (до 30 кг): м.Київ, просп. Перемоги, 80/57. Умови приймання товару такі: об'єм не більше 250 см.куб., об'ємна вага до 6 кг., реальна вага до 4 кг. Відправляти необхідно на ФО-П Гаврилюк І.Д. (Сервісний центр "ITS").
Номер телефону для зв'язку та інформування про відправлення товару: +380 66 6713982

Банківські реквізити для оплати послуг - тут.