RU
UA
EN


Режим роботи

Пн-Пт: з 10:00 до 19:00
Сб, Нд: вихідні







03113 м.Київ,
вул. Миколи Шпака, 5
 
 
Зміни в режимі роботи СЦ у зв'язку з святами
Close
Відправка товару та оплата послуг
Шановний клієнт!
Ми постійно працюємо над поліпшенням надання сервісних послуг. Одне з важливих завдань для нас - зменшення часового діапазону обслуговування без втрати якості послуг, що надаються. Зараз ми компенсуємо цю проблему тим, що працюємо без обідніх перерв, якісним та швидким обслуговуванням (ремонт і діагностику більшості навушників і деяких виробів виконуємо за час до 30 хвилин). Якщо Ви не можете відвідати Сервісний центр (СЦ) в робочий час, рекомендуємо скористатися допомогою друга, родича або вислати до нас несправний виріб за вказаною адресою будь-якою зручною для Вас кур'єрською службою доставки "до дверей".

Відправка несправного виробу
Перед відправкою несправного виробу в Сервісний центр (СЦ), будь ласка, вкажіть контактну інформацію для зв'язку з Вами та детальний опис дефекту, перевірте комплектність та вкажіть її на папері (бажано маркером, щоб було помітно), зробіть для себе фотофіксацію відправлення та документів (гарантійний талон, товарний чек), обов'язково вкладіть всередину відправлення Гарантійний талон або Акт виконаних робіт (якщо виріб відправляється на гарантійний ремонт). Якщо несправність пов'язана з некоректністю роботи з даними (музичний контент) або якщо несправність з'являється при роботі виробу з сторонніми аксесуарами (в тому числі карти пам'яті), обов'язково залиште дані (музичний контент) у виробі та надайте разом з виробом сторонні аксесуари для перевірки несправності.

При пересиланні виробу врахуйте необхідність захисту його від падінь і ударів, найкращий варіант - заводська упаковка з захисними елементами. Цю та іншу інформацію з пересилання виробу Ви можете уточнити в кур'єрській службі доставки.

Після отримання виробу, на вказаний в супровідних документах номер телефону, СЦ надсилає інформаційне повідомлення (смс, viber) з даними реєстрації виробу на сервісне обслуговування.

Якщо після відправки виробу, з урахуванням часу пересилання, Ви не отримали повідомлення з даними реєстрації СЦ, зв'яжіться з СЦ та уточніть отримання і номер реєстрації виробу на сервісне обслуговування. У разі платного ремонту оплату можете зробити будь-яким доступним для Вас шляхом через наш сайт тут або на реквізити, які вказані нижче. Суму, яку необхідно вносити, уточніть у менеджера СЦ після закінчення ремонтних робіт. Відправка виробу споживачу можлива тільки після повної оплати за замовленням.
Оплата за пересилання товару проводиться за рахунок споживача. Після отримання товару в СЦ, проводиться діагностика виробу для перевірки заявленого недоліку та встановлення його причини. При платному зверненні діагностика виробу є платною послугою і сплачується незалежно від результату відновлення виробу (інформацію дивитись тут: Прейскурант цін на послуги та Договір оферти).


Адреса для відправки виробу: ФОП Гаврилюк І.Д. (Сервісний центр "ITS"), вул.М.Шпака, 5, м.Київ, 03113, Україна, тел. 066 671 39 82.
Важливо! Після завершення сервісного обслуговування СЦ відправляє виріб тільки на ім'я споживача, який надіслав виріб і на ту ж саму адресу, звідки було отримано виріб.

Реквізити для оплати через банк
Увага! Дані реквізити тільки для оплати тільки кінцевими споживачами - фізичними особами!
Для оплати юридичним особам та підприємцям необхідно обов'язково отримати рахунок на оплату, зробивши запит на нашу електронну пошту info@its.com.ua


ФОП ГАВРИЛЮК ІВАН ДМИТРОВИЧ
ЄДРПОУ:1736504232
р/р:UA243206490000026005060835945
у філії «РОЗРАХУНКОВИЙ ЦЕНТР ПРИВАТБАНКУ» МФО 320649
Тел./Факс: (44) 333 73 68


Отримання виробу після обслуговування
При отриманні виробу після обслуговування обов'язково перевірте цілісність упаковки і відсутність пошкоджень виробу, наявність Акту виконаних робіт, в якому вказані проведені з виробом роботи, вказаний термін гарантії. У разі виявлення порушень цілісності упаковки відправлення, пошкодження самого виробу і т.п. необхідно, в присутності працівника кур'єрської служби, зробити опис виявлених порушень, отримати оригінал документа з підписами відповідальних осіб кур'єрської служби і відмовитися від отримання відправлення. Якщо порушення при огляді посилки не виявлені, рекомендуємо перевірити виріб на предмет справності. У разі виникнення дефектів у виробі, зателефонуйте в СЦ для отримання подальшої інформації.
Оплата для фізичних осіб
    Увага! Дані реквізити тільки для оплати кінцевими споживачами - фізичними особами!
    Для оплати юридичним особам та підприємцям необхідно обов'язково отримати рахунок на оплату зробивши запит на нашу електронну пошту info@its.com.ua


    Оплата за ремонт техніки
    У призначенні платежу необхідно вказувати наступне: "Замовлення №хххх. Без ПДВ". хххх - номер замовлення, під яким зареєстровано виріб в СЦ. Якщо у Вас є рахунок на оплату, отриманий в СЦ, тоді в призначенні платежу необхідно вказувати наступне: "Оплата за ремонт техніки відповідно до рахунку №хххх від хх.хх.20хх р т.ч. ПДВ: грн. коп."

    Оплата аксесуарів і товару

    У призначенні платежу необхідно вказувати: "Оплата за товар, замовлення №хххх. Без ПДВ." хххх - номер замовлення, який необхідно уточнити у менеджера СЦ. Якщо у Вас є рахунок на оплату, отриманий в СЦ, тоді в призначенні платежу необхідно вказувати наступне : "Оплата за товар згідно з рахунком №хххх від хх.хх.20хх р. Без ПДВ."

    Банківські реквізити для оплати послуг
    ФОП ГАВРИЛЮК ІВАН ДМИТРОВИЧ
    ЄДРПОУ:1736504232
    р/р:UA243206490000026005060835945
    у філії «РОЗРАХУНКОВИЙ ЦЕНТР ПРИВАТБАНКУ» МФО 320649
    Тел./Факс: (044) 333 73 68

    Увага! Дані реквізити тільки для оплати кінцевими споживачами - фізичними особами!
    Для оплати юридичним особам та підприємцям необхідно обов'язково отримати рахунок на оплату зробивши запит на нашу електронну пошту info@its.com.ua




    Адреса для відправки посилок і кореспонденції
    ФО-П Гаврилюк І.Д. (Сервісний центр "ITS"), вул.М.Шпака, 5, м.Київ, 03113, Україна,
    тел. 066 671 39 82
    Пересилання товару через відділення "Нової Пошти"
    Оплата за пересилання товару проводиться за рахунок споживача. Діагностика виробу є платною послугою і сплачується незалежно від результату відновлення виробу, у разі оплати вартості ремонта виробу діагностика виробу входить у вартість ремонта і окремо не сплачується (дивись Прейскурант цін на послуги та Договір оферти).
    Відправляти товар необхідно з доставкою за адресою: ФО-П Гаврилюк І.Д. (Сервісний центр "ITS"), вул. М.Шпака, 5, м.Київ, 03113, Україна. Номер телефону для зв'язку та інформування про відправку товару: +380 66 6713982 (Viber).

    Адреси та графік роботи відділень «Нової пошти»
    Розрахувати вартість доставки
    Відстежити відправлення

    Банківські реквізити для оплати послуг
    ФОП ГАВРИЛЮК ІВАН ДМИТРОВИЧ
    ЄДРПОУ:1736504232
    р/р:UA243206490000026005060835945
    у філії «РОЗРАХУНКОВИЙ ЦЕНТР ПРИВАТБАНКУ» МФО 320649
    Тел./Факс: (044) 333 73 68
    Увага! Дані реквізити тільки для оплати кінцевими споживачами - фізичними особами!
    Для оплати юридичним особам та підприємцям необхідно обов'язково отримати рахунок на оплату зробивши запит на нашу електронну пошту info@its.com.ua

    Зв'язатись з нами
    Made on
    Tilda