RU
UA
EN


Режим роботи

Пн-Пт: з 10:00 до 18:00
Сб, Нд: вихідні







03113 м.Київ,
вул. Миколи Шпака, 5
 
 
УВАГА! РЕЖИМ РОБОТИ СЦ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ
Close
Питання та відповіді:

Що потрібно взяти з собою, щоб звернутися з несправним виробом на гарантійне обслуговування?
Повний комплект виробу, заповнений гарантійний талон встановленого зразка (див. Терміни та гарантії), чек.
Режим роботи СЦ збігається з моїм робочим графіком. Як інакше я можу здати несправний виріб на обслуговування в СЦ?
Сервісний центр працює по суботах, якщо в суботу не виходить, тоді можна скористатися будь-якою зручною для Вас кур'єрською службою доставки товару, умови тут Доставка та оплата.
Чи можу я забрати виріб в СЦ, якщо я не взяв або втратив квитанцію на обслуговування?
При втраті квитанції видача виробу можлива тільки тій людині, яка здавала виріб на обслуговування. Для ідентифікації потрібно пред'явити документ, що засвідчує особу (паспорт, посвідчення водія, військовий квиток). У разі втрати або крадіжки квитанції на обслуговування виробу, необхідно зв'язатися з нами і повідомити про цей факт, щоб уникнути спроб отримання пристрою зловмисниками.
Чи можу я в СЦ купити запчастину без ремонту?
Ми не продаємо запчастини, але у нас можна придбати аксесуари до виробів (амбушюри для навушників, блоки живлення, змінні кабелі, перехідники та адаптери). Для замовлення та резервування аксесуарів необхідно зателефонувати в СЦ та звернутися до менеджера.
Мій виріб потрапив у воду і не працює. Чи розповсюджується на даний випадок гарантія виробника?
Виробник зазвичай маркує упаковку виробу, який має захист від пилу і вологи спеціальним позначенням IP. Інформацію про ступінь захисту Вашого виробу можна отримати також вивчивши інструкцію з експлуатації на виріб, а встановити покривається чи гарантією виробника конкретно Ваш випадок, можна тільки після проведення діагностики в СЦ.
Які терміни сервісного обслуговування?
Гарантійні вироби згідно з законодавством України обслуговуються в термін до 14 календарних днів. На час находження виробу в СЦ гарантія на виріб подовжується. Платні звернення обслуговуються в залежності від складності виконання ремонту та наявності необхідних запчастин на складі СЦ або складах виробника. Детальну інформацію можна отримати безпосередньо звернувшись в СЦ.
Чи можливо зробити гарантійне сервісне обслуговування несправного виробу без гарантійного талону?
Для обслуговування по гарантії необхідно пред'явити заповнений продавцем гарантійний талон встановленого зразка. В іншому випадку, для отримання гарантійного обслуговування звертайтеся до продавця. По чеку магазину гарантійне обслуговування виробу провести в нашому СЦ неможливо.
Я їду з країни на тривалий час і мені терміново потрібно відновити мій несправний виріб. Чи можливий терміновий ремонт мого виробу?
Для звернення по гарантії чинне законодавство регламентує строки обслуговування до 14 календарних днів, термінові ремонти в законодавстві відсутні, тому необхідно звернутись в СЦ і викласти ситуацію, якщо така можливість є, ми зробимо все можливе, щоб пришвидшити обслуговування. При платному зверненні термінові роботи оплачуються додатково, попередньо необхідно уточнити інформацію про можливості термінового ремонту звернувшись за номерами телефонів СЦ.
Мій виріб впав на асфальт і розбився, але до цього в ньому був недолік з вини виробника. Чи можу я відновити виріб по гарантії?
Механічні пошкодження відносяться до порушень умов використання виробу. У разі виявлення в СЦ слідів порушення умов використання виробу, СЦ змушений відмовити в гарантійному обслуговуванні.
Що робити у разі, коли виріб сильно гріється при заряджанні від блоку живлення?
Якщо нагрівання виробу більше звичайного або Ви просто хвилюєтесь з приводу сильного нагріву виробу необхідно припинити процес заряджання та не використовувати виріб і, якомога швидше, з повним комплектом виробу та зарядним пристроєм звернутися в СЦ для проведення діагностики.
Несправність у виробі проявляється випадково і я не можу показати дефект при прийманні виробу в СЦ (я знаходжусь в іншому місті). Що мені робити?
Зберіть якомога більше даних про прояв несправності: як, коли, за яких обставин, з якими пристроями, за яких умов відмічено проявлення несправності. Необхідно всю інформацію викласти на папері і докласти разом з несправним виробом при прийманні виробу в СЦ. Рекомендуємо записати відео і переслати нам посилання на електронну пошту або у Viber(+380666713982).
Я живу в іншому місті. Як мені здати мій несправний виріб і як показати дефект?
Для доставки несправного виробу виконайте процедуру, описану в розділі Доставка і оплата. По можливості зніміть відео несправності у виробі. Після відправки виробу та реєстрації його в СЦ, зв'яжіться з СЦ за допомогою номерів телефонів, перешліть відео через месенджер viber або надішліть на нашу електронну поштову скриньку посилання на викладене відео.


Мій виріб не захищений від попадання води і вологи, але так сталося, що він потрапив у воду (кавою або чаєм), потрапив під дощ. Що мені робити?
Вимкніть виріб, не намагайтеся заряджати виріб або вмикати його. Якомога швидше звертайтеся в СЦ. Дуже важливо оперативно звернутися в СЦ, чим швидше СЦ отримає виріб, тим вище шанси його відновити.
Де я можу прочитати інформацію про роботи, які були виконані з виробом після гарантійного обслуговування в СЦ?
Згідно з чинним законодавством України, відмітка про проведене гарантійне обслуговування виробу виконується у відведеній частині гарантійного талона, яка обов'язково повинна бути заповнена в СЦ після проведення обслуговування. Додаткову інформацію можна також отримати за номерами телефонів або на електронну пошту, вказавши дані, які внесені СЦ в гарантійний талон після проведення гарантійного обслуговування.
В СЦ проводили гарантійне обслуговування мого виробу. Чи можу я тепер наполягати, щоб мені видали новий гарантійний талон і вимагати новий гарантійний термін на виріб?
Згідно з чинним законодавством України, при проведенні гарантійного обслуговування, гарантійний термін на виріб збільшується на час перебування в СЦ. Новий гарантійний талон і новий гарантійний термін після проведення гарантійного обслуговування виробу не передбачений законом.
Як я можу дізнатися, на якій стадії обслуговування знаходиться мій виріб, який я раніше здав в СЦ?
При прийманні виробу в СЦ, в обов'язковому порядку видається квитанція з номером. Ви завжди можете зателефонувати за номерами телефонів СЦ і, називаючи номер квитанції, дізнатися стан виробу. У квитанції також вказано унікальний код, використовуючи номер квитанції і унікальний код на нашому сайті its.com.ua (стан ремонту), можна дізнатися стан обслуговування виробу. Після закінчення обслуговування на Ваш телефон надійде смс, на номер мобільного телефону, який вказаний у квитанції.
Мені прийшла смс про завершення ремонту. Чи зможу я отримати свій виріб, показавши працівникові СЦ телефон з смс?
Ні, тому що смс носить тільки інформаційний характер і не дає права на отримання виробу після обслуговування. Для отримання виробу після обслуговування необхідно пред'явити квитанцію, яку СЦ видавав при прийомі виробу в обслуговування. Якщо квитанції немає, то отримати виріб може тільки та людина, яка здавала виріб в обслуговування. Для ідентифікації необхідно пред'явити документ, що засвідчує особу (паспорт, військовий квиток, посвідчення водія).
Я втратив Акт технічної експертизи, який мені видавали в СЦ після обслуговування виробу. Як я можу його відновити?
Для відновлення документа необхідно звернутися в СЦ з виробом і письмовою заявою на ім'я керівника СЦ.
У магазині, де я купував виріб, мені сказали, що в разі виникнення дефекту в виробі необхідно звернутися в СЦ, де обміняють виріб на новий або видадуть довідку на грошову компенсацію за дефектний товар. Це так?
Якщо потрібно звернутися до СЦ на гарантійне обслуговування необхідно мати при собі заповнений гарантійний талон встановленого зразка, упаковку і повний комплект товару. Після діагностики і визначення статусу гарантійності виробу СЦ, в залежності від процедури виробника, робить подальший гарантійне обслуговування виробу, ремонт або видачу документа Акту технічної експертизи із зазначенням причини дефекту і висновком.
Я здавав виріб кілька тижнів тому в СЦ на обслуговування і мені прийшла смс про закінчення ремонту, але я перебуваю за кордоном і не зможу потрапити в СЦ ще місяць. Чи зможу я отримати виріб через місяць, чи не виникне проблем у зв'язку з цим?
Стандартний термін безкоштовного зберігання виробу після проведення обслуговування становить 14 календарних днів, далі починається термін платного зберігання, за кожний день перебування згідно з чинним прейскурантом цін на послуги. Рекомендуємо, при прийманні виробу в СЦ, відразу попередити про ситуацію та узгодити це питання.
Я відправив виріб в СЦ через відділення Нової пошти, але після обслуговування хочу, щоб мені відправили виріб на інше відділення і іншого одержувача. Чи можливо таке?
При отриманні виробу від представника кур'єрської служби, дані, зазначені в накладній, реєструються в базі даних СЦ на людину, яка відправила виріб. Видати виріб іншій людині можна тільки на підставі нотаріального доручення і паспорту довіреної особи. Вислати виріб в інше відділення Нової пошти можливо тільки при наявності письмової заяви відправника (довідки за номерами телефонів СЦ).
Зв'язатись з нами
Made on
Tilda