RU
UA
EN


Режим роботи

Пн-Пт: з 10:00 до 18:00
Сб, Нд: вихідні







03113 м.Київ,
вул. Миколи Шпака, 5
 
 
УВАГА! РЕЖИМ РОБОТИ СЦ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ
Close
Гарантійний ремонт
*зразки гарантійних талонів див. нижче
ГАРАНТІЙНИЙ ТЕРМІН ТА ТЕРМІН СЛУЖБИ ТОВАРУ

Протягом гарантійного терміну, у разі виявлення недоліку (відхилення від параметрів та характеристик, що зазначені в інструкції з експлуатації на товар), споживач має право на безоплатне технічне сервісне обслуговування та усунення недоліку в товарі. Гарантійний термін починається з дати придбання товару кінцевим споживачем. Гарантійний термін повинен бути зазначений в гарантійному талоні. Виробник гарантує можливість використання товару за призначенням протягом терміну служби, який повинен бути зазначений на упаковці або супровідній документації на товар.

ГАРАНТІЙНІ УМОВИ ВИРОБНИКА


Гарантійні умови виробника зазначено в гарантійному талоні або в інструкції з експлуатації на товар.

ПОРЯДОК НАДАННЯ ГАРАНТІЙНОГО ТЕХНІЧНОГО СЕРВІСНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ

Якщо у гарантійний термін у товарі з'явився недолік, необхідно звернутися до Сервісного центру та оформити замовлення. Гарантійні умови на товар вказано в гарантійному талоні, рекомендуємо уважно ознайомитись з ними та з інструкцією з експлуатації на товар перед візитом в Сервісний центр. Не всі недоліки покриваються гарантією виробника.

Гарантійне технічне сервісне обслуговування може бути надане тільки на товар, що зазначений в Гарантійному талоні.

Для проведення гарантійного сервісного обслуговування, необхідно надати:
· Чітке формулювання недоліку товару (бажано в письмовій формі);
· Товар з повним комплектом та упаковкою;
· Гарантійний талон встановленого зразка, в якому розбірливо записано марку, модель та серійний номер товару, найменування та адреса продавця, печатка та підпис продавця, ПІБ та підпис споживача. Ми не приймаємо на гарантійне обслуговування техніку по товарному чеку продавця або по гарантійному талону не встановленого зразка!;
· Документ, що підтверджує факт придбання товару.

У разі недотримання вищезазначених умов, Сервісний центр може відмовити у гарантійному технічному сервісному обслуговуванні товару. Гарантійні зобов'язання жодним чином не поширюється на третю сторону (особу) або, якщо товар використовувався у комерційних цілях чи у цілях, що не передбачені інструкцією з експлуатації на товар.
Гарантійне обслуговування техніки виконується згідно з чинним законодавством України.


Зразки гарантійних талонів
Зв'язатись з нами
Made on
Tilda